REKLAMNÍ KALENDÁŘE – PRAKTICKÉ INFO O TISKU

Přemýšleli jste občas, zda se vyplácí personalizované kalendáře pro společnosti do tisku? Jako reklamní grafik se s touto otázkou často setkávám. Pro podnikatele se zájmem mám několik pokynů.

Praktické a funkční

Kalendář, jako každý praktický gadget, může být skvělým nápadem na úspěch. Zákazníci mají rádi dárky, zejména ty, které se jim mohou opravdu k něčemu hodit. Kalendáře bez pochyb patří k těmto produktům, které budou vždy potřebné. Je však samozřejmě nutné je věnovat ve správný okamžik, nejlépe na závěr starého roku. Jakým způsobem? Každý podnikatel myslící do budoucna daruje především obchodní partnery a nejvěrnější zákazníky. Lze také přilákat nové zákazníky nabídnutím otevřených soutěží nebo připojením kalendáře k objednávkám překračujícím stanovenou částku.

Role grafiky kalendáře

Nebyla bych to já, kdybych nedodala několik slov o grafice. Rozhodně není jedno, jak vypadá přední strana kalendáře. Možností je více a vždy, když se setkám se zákazníkem, snažím se zjistit jeho:

1. Rozpočtové možnosti.
2. Cílové skupiny.
3. Cíle projektu.
4. Očekávání vůči efektu.

Každý tisk kalendářů musí být dobře promyšlený, protože vypovídá o firmě, vytváří její charakter a značku. Pro příjemce se počítají nejdrobnější vizuální efekty, ačkoli si to sami často neuvědomují. Marketing nejčastěji působí v oblasti podvědomí. Dokonce i barva a styl písma předávají informace!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *